תכנון צרכים ביטוחיים

מהם הכיסויים הביטוחיים המתאימים?

מה אנחנו בודקים?

קיימים ביטוחים מיותרים שלא ידעתם עליהם. מהן העלויות שאתם משלמים? אנו נשווה מול כל המוצרים בשוק המיטיבים אתכם?

דמי הניהול שמשלמים

חיסכון בדמי ניהול הוא רווח שלכם. כיצד לפעול נכון על מנת להשיג זאת

על מה חשוב לשים לב?

מהם דמי הניהול שאתם זכאים להם? כיצד ניתן להוזיל את דמי הניהול? האם בכל מוצר ניתן להוזיל את העלויות?

התאמת המוצרים הפנסיוניים

יש לכם ביטוח מנהלים? קרן פנסיה? קופת גמל? מה נכון יותר עבורכם?

מה מתאים והאם לשמר תוכנית קיימת

ברשותכם ביטוח מנהלים? קרן פנסיה? מהו המוצר המתאים ביותר עבורכם? האם להמשיך לחסוך בשתי התוכניות? אנו נבחן עבורכם

שיקולי מס ופרישה עד הפנסיה

עוברים ממקום עבודה אחד לאחר? על מה חשוב לשים לב

מסיימים עבודה? כיצד להערך למקום החדש

סיימתם לעבוד? משנת 2016 אתם רשאים לבחור את איש המקצוע שלכם (סוכן/יועץ). מה חשוב לדעת לפני שחותמים על מסמכים?

שירותי ליווי יישומי מול החברות הפנסיוניות השונות

הגעתם לשירותי ליווי יישומי מול החברות הפנסיוניות השונות
מסיימים במקום העבודה? הגעתם לייעוץ פנסיוני ועכשיו הגיע הרגע ליישם זאת מול החברות השונות? עומדים לפרוש ומגיעים לרגע האמת בו אתם מעוניינים לקבל את כספכם הפנסיוניים? כיצד לפעול מול הגופים השונים? אילו טפסים עליכם למלא מבלי לבזבז זמן מיותר מול שירות הלקוחות בחברות השונות? שירותי התפעול מול החברות מצריך היכרות עם מערכת הטפסים המסורבלת והרחבה שמתעדכנת כל יום. חיסכו זמן וכסף.

לתפריט השירותים הנוספים שלנו
  • יישום ותפעול פנסיוני
  • יישום ותפעול פנסיוני

FutureValue שירותים נוספים

בנוסף, לשירותכם מגוון שירותים העומדים לבחירתכם במסגרת הייעוץ הפנסיוני.

בפניתכם לקבלת ייעוץ, ציינו את מטרת הייעוץ.
אנו מייעצים בנושא קרנות הפנסיה הוותיקות, בחינת התיק הפנסיוני (בכל הקשור לדמי הניהול, הכיסויים הביטוחיים, מסלולי ההשקעה במוצרים השונים: קרן פנסיה, ביטוחי מנהלים, קופות גמל וקרנות השתלמות), ייעוץ פרישה ממקום העבודה הנוכחי, ייעוץ בכל הקשור למיסוי והתנהלות נכונה מול פקידי השומה.

בנוסף, נבחן את התאמת הכיסויים הביטוחיים בהתאם למטרתכם ולסטטוס המשפחתי. כיסוי ביטוחי מטרתו לשמור על רמת החיים של בני משפתכם ולא להופכם לעשירים חלילה במקרה מוות. בטרם פנייתכם, הציגו ליועץ את סוג השירות לו אתם זקוקים, עלות הייעוץ מושפעת מסוג השירות.

צרו קשר לייעוץ

כלים שימושיים באתר

פורום ייעוץ פנסיוני ופרישה
השוואת תשואות כל קופות פנסיה הגמל השתלמות
טבלאות מס ותקרות מעודכנות מעולם הפנסיה
חפש מאמרים בשפה שלך – פנסיה | גמל | השתלמות ועד…
מילים ומושגי יסוד מהעולם הפנסיוני פיננסי שקל להבין
מס' תיק ניכויים – קופות גמל, השתלמות, קרנות פנסיה וביטוחי מנהלים לצורך הפקדות

שירותי הייעוץ הפנסיוני בהרחבה

ייעוץ פנסיוני לפרטיים ועצמאיים
שירותי ייעוץ פרישה לפנסיה
ייעוץ קרנות הפנסיה הוותיקות
לחץ להצגת שירותי הייעוץ הנוספים שלנו

התקשרות עם נותני שירות שונים

פקידי שומה בפריסה ארצית
טלפונים וכתובות סניפי קרנות הפנסיה הוותיקות
כתובות וטלפונים ומועדי קבלת קהל מנהלת הגמלאות

למה ייעוץ פנסיוני מאיתנו?

פשטות
חדשנות
שקיפות
מקצועיות
אובייקטיביות
אטרקטיביות–אפשר לקבל יותר גם כשמשלמים פחות!

מה חוג הלקוחות שלנו מספר

את שירותיו של אופיר שץ, יועץ פנסיוני, שכרתי לאחר שנים של שירות שלא השביע רצון מסוכן הביטוח שלי. נהניתי לעבוד מולו, מהסיבות הבאות: 1. בסוף תהליך הייעוץ קיבלתי דוח כתוב ומפורט על סטטוס הפוליסות השונות ומקורות ההכנסה שלרשותי לעת פנסיה. 2. במסגרת השירות בוצעו עבורי, הלכה למעשה, הנחיות לחברת הביטוח לביצוע שינויים בפוליסות, הנגזרים ממצבי וצרכי העכשוויים. זאת, כתוצאה מניתוח המצב והשינויים המתבקשים . 3. קיימנו פגישות עבודה מעמיקות, מספר פעמים, בהיקף כולל של שעות לא מעטות, ללא לחץ זמן, במקומות הנוחים לי. לכן, המלצתי בפני עמיתים שלי להסתייע בשירותי הייעוץ, של אופיר שץ, FutureValue .
בברכה,
ישעיהו בר אור
מדינת ישראלדוקטור ישעיהו בר-אור, המדען הראשי, המשרד להגנת הסביבה 2014
פניתי אל אופיר שץ לשירות ייעוץ פנסיוני עבור עובדי החברה בשל הצורך האמיתי לשפר את מצבם הפנסיוני. אני יכולה להעיד על רמת שירות גבוהה שנחשפתי אליה בכל התהליך. מזמינות בטלפון, מתן מענה לכל שאלה, העברת מסרים פשוטה בעולם מושגים סבוך, עיקבי בחזרה עם תשובות ועמידה בסיכום הדברים בנינו בין אם תשובה חיובית או לא, מסודר ומאורגן. נקודה חשובה נוספת והיא הסיוע בתפעול השינויים ויישום ההמלצות מול החברות השונות גם כשמדובר בתהליך ארוך. מעל הכל, ידע להפגין שליטה בהכרת תנאי השוק, מקצועיות שמלווה בסבלנות הן בהסבר מפורט, הצגת החישובים, נימוקים למציאת ואיתור פתרונות המתאימים ביותר לעובדים ומעל לכל הרצון למקסם את התיק הפנסיוני בראייה האובייקטיבית שהלקוח תמיד במרכז.
בברכה, יעל.
סמוך לגיל פרישה, ואם אפשר עוד קודם, רצוי ומומלץ לעשות סדר בכל נושא החסכונות ולקבל עצה מקצועית לגבי ההתנהלות הכספית-תקציבית העתידית. את אופיר שץ, יועץ פנסיוני בכיר הכרתי כאשר היה סטודנט למנהל עסקים והתרשמתי מיושרו, מרגישותו לזולת ומיכולת ההקשבה שלו. לימים, כאשר התקרבתי לגיל הפנסיה ולרגל החלפת מקום עבודה פניתי אליו לייעוץ ולא התאכזבתי…. בנוסף לנועם הליכותיו, לאדיבותו ולזמינותו מצאתי איש מקצוע ממעלה ראשונה בעל ידע מעמיק ושליטה בכל נדבכי קרנות הפנסיה, קופות הגמל, ביטוחי המנהלים וקרנות ההשתלמות. יועץ המכיר היטב את נושאי החקיקה והמיסוי. אופיר הקשיב בסבלנות האופיינית לו לכל שאלותיי, בדק את צרכי ובנה לי מסגרת תקציבית לעת פרישה. התכנית שהציע הביאה לירידה משמעותית בעלויות ניהול התיקים. בסכום: אופיר שץ הינו יועץ ישר ואמין, אדם המצוי היטב בכל נושאי החיסכון הפנסיוני, יודע להתאים תכניות לצרכים אישיים עתידיים וכן להפחית הוצאות ניהול בהתאם לתנאי השוק.
פרופ' יורם מיתקי.
את אופיר פגשתי כלקוח פוטנציאלי לאחר שהאתר שהקים שבה את לבי במידע הרב, הטיפים והכלים המועילים שהעמיד לרשות כל אחד. אופיר הוא מקצוען אמיתי, המכיר היטב את נפתולי המערכת הפנסיונית בישראל. בשירות המקיף והמעמיק שהוא מעניק ללקוחותיו הוא בונה עבורם את התמהיל הפיננסי המתאים לשם מקסום התפוקות עבורם. כל זאת נעשה עם קסם אישי בלתי רגיל, סבלנות אין קץ ועבודה אינטרקטיבית עם הלקוח בכדי להבין את צרכיו באופן יסודי. חבריי, שאותם הפניתי לאופיר, מודים לי עד היום. ממליץ עליו בחום.
לכלל הממליצים שלנו