written by נכתב ע"י אופיר שץ | FutureValue


ביטוח מנהלים

ובכן, רבים ירימו גבה וישאלו. סטטוס עישון? מה הקשר להשוואה? כאן יש לנו חדשות עבורכם

[מאמר זה הוא חלק בלתי נפרד מסדרת המאמרים המרכיבים את המאמר הראשי "קרן פנסיה או ביטוח מנהלים?" מה עדיף יותר? אנו ממליצים להתחיל מהמאמר הראשי ולבחור את המאמרים המועדפים והרלוונטיים עבורכם].

קראו עוד בהרחבה

למאמר הראשי קרן פנסיה או ביטוח מנהלים

לפניכם ההבדלים בהרחבה
קראו עוד בהרחבה

כאשר אתם בוחרים להצטרף לביטוח מנהלים אנו מאמינים כי תרגישו מחוייבים להתאים את הכיסוי הביטוחי שמטרתו להגן ולהבטיח את המשך רמת החיים שלכם ושל בני משפחתם במיוחד אם מדובר במבוטחים נשואים או נשואים+ילדים.

טרם הצטרפותכם לביטוח מנהלים, תדרשו להצהיר על מצבכם הבריאותי בין אם אתם מעשנים או לא. סעיף זה יקבע  האם תדרשו לשלם תוספת מחיר בבואכם לרכוש כיסויים ביטוחיים.

עבור חברת הביטוח, עישון מהווה סיכון בהשוואה לאדם לא מעשן. מבחינת חברות הביטוח, אדם מעשן הבא לרכוש כיסוי ביטוחי, חושף אותן לסיכון גבוה יותר ולכן, עלות הכיסוי הביטוחי תיהיה בהתאם.

לאור העובדות שהוזכרו, חשוב לדעת כי פרמטר זה שונה בקרנות הפנסיה.

ישנם שיגידו כי אינם רוכשים כיסוי ביטוחי בביטוח מנהלים. תשובתי לאוכלוסיה זו היא, אין זה משנה היכן. בעת הצטרפותם לביטוח מנהלים, הם ישארו חשופים מבחינה ביטוחית. לכן, אלו ימצאו את עצמם רוכשים כיסוי ביטוחי בכתובת אחרת אשר עלותו תיהיה יקרה גם כן.

לתשומת ליבכם, לאלו שמתכוונים להצהיר כי הם מעשנים רק מס' סיגריות בשנה או אלו ש"נוטים" לשכוח מתי סיימו את הרומן עם הסיגרייה האחרונה, ע"פ חברות הביטוח, חלקן מגדירות אדם מעשן, אדם שעישן בתוך ה- 5 שנים האחרונות. חלקן מקילות ומגדירות בתוך 3 שנים.

לכן, אתם מוזמנים לפנות אלינו טרם הצטרפותכם, לייעוץ ראשוני ללא עלות ע"מ לקבל תמונה מלאה ומקצועית.

 


קרן פנסיה

איך ייתכן כי אדם מעשן מאבד סכומים רבים בהצטרפו לתוכנית ביטוח מנהלים?

כשאר מדובר על מבוטח חדש, בעל משפחה, המעוניין להתאים כיסוי ביטוחי, יש לקחת בחשבון פרמטר זה ברמת חשיבות גבוהה בטרם תבחרו בביטוח מנהלים.

היתרון הגדול במקרה זה נזקף לטובת קרן הפנסיה.

קרן הפנסיה אינה מחייבת בתוספת תשלום עבור אדם מעשן. לעומת זאת, עלות כיסוי ביטוחי עבור מעשן בביטוח מנהלים, יכולה להיות גבוהה משמעותית וזאת בהתחשב במין וגיל המבוטח.

מכאן, יש לייחס חשיבות לפרמטר זה בעת הצטרפותכם לביטוח מנהלים, מה שעלול להשפיע לרעה על חסכונכם העתידי.

קורא יקר, זהו הפרמטר האחרון בסידרת הפרמטרים אשר מקיפים את נושא ההשוואה בין ביטוחי המנהלים וקרנות הפנסיה.

אסכם ואומר כי השוואה זו היא אחת מההשוואות המקיפות והחשובות ששאפתי לפרוס בפניכם, וזאת לאור ניסיוני רב השנים שבהם ניצבתי כל פעם מחדש מול השאלה מה עדיף.

אני מודע לעובדה כי חלקם של המאמרים היה ארוך אך מצד שני, שאיפתי היתה לנסות להקיף ולפשט ככל שניתן עבור כל אחד ואחת מכם, הקוראים.

אשתף ואומר, מטרתי במאמר זה לא היתה ללמד אתכם אלא להעניק לכם כלים להתמודד עם השאלה מה עדיף, קרן פנסיה או ביטוח מנהלים ובעזרתם לאפשר לכם באמת ככל שניתן, לבחור את המוצר המתאים ביותר גם שניצבות מולכם הצעות שנראות לכאורה מפתות מצד חברות ביטוח או קרנות הפנסיה.

עומדת בפניכם בכל עת האפשרות לפנות אלינו לייעוץ ראשוני ללא עלות ואנו נשמח לסייע לכם בכל שאלה.

המשך קריאה וגלישה מהנה.