לירז שלום,
לרוב נכון ומתירות חברות הביטוח המשך קבלת בעלות למעסיק חדש רק לאחר שליחת מכתבי סיום עבודה ממעסיק א בצירוף טופס קבלת בעלות.
נתקלתי גם במקרים שחברת ביטוח ביצעה את קבלת הבעלות ללא שום מסמך סיום עבודה במקרה של חל"ת אצל מעסיק ב'.
יותר נכון ומסודר להשלים את כלל טפסי סיום העבודה ולבצע קבלת בעלות עבור מעסיק ב.
אופציה נוספת, היא שמירת התוכנית בריסק זמני ולאחר ביצוע קבלת הבעלות אצל מעסיק ב, תדרשי את כספי הריסק רטרו עבור אותם חודשים שהמעסיק ב' החל לשלם עבורם. התעסקות אבל אופציה נוספת
השתדלי לא לעבור את 3 החודשים ללא דיווח לחברת הביטוח לגבי המשך התוכנית בגלל המרכיבים הביטוחיים
אופיר