דף הבית-3 פורומים פורום פנסיה, גמל, ביטוח חיים וחיסכון תקופה מקסימאלית להסדר ריסק

תגיות: 

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • גילת
      אורח
      מס' מאמרים: 5433

      שלום,
      הייתי מעוניינת לדעת האם תקופת 24 החודשים להסדר ריסק היא מצטברת וחד פעמית בחיי העובד או שבכל פעם שהוא מפעיל פוליסת ריסק זמני עומדת לזכותו הפעלתה לתקופה של עד 24 חודשים (בהנחה כמובן שלפני הפעלת הריסק עבדתי במשך תקופה של לפחות 24 חודשים).

      השאלה שלי נובעת מהעובדה שמעסיק החדש שלי התעכב בהעברת התשלומים לפוליסת הפנסיה שלי, ובתקופה זו למרות שהסכומים ירדו לי מהמשכורת הכספים לא הועברו לחברת הביטוח, ובזמן זה חברת הביטוח הפסיקה על דעת עצמה את הסדר הריסק ששילמתי עבורו במשך שנה וחצי.
      לטענת חברת הביטוח הם חדלו מהסדר הריסק היות ובעברי התעסוקתי היו מס חודשים בהם לא בוצעו עבורי הפרשות ולכן סכימת כל אותם חודשים (שהיו כל פעם במועד אחר ולא רצופים) יחד עם השנה וחצי עליה שילמתי ריסק הגיעו במצטבר ל-24 חודשים ולכן אני לא זכאית להמשיך לשלם עבור ההסדר. היות והמעסיק איחר בהעברת התשולמים עבורי אז כעת אני נאלצת לחתום מחדש על הצהרת בריאות – כאשר בעברי יש פגיעה של נכות ולכן ברור שהמצב פוגע בי משמעותית.

      השאלה אם חברת הביטוח יכולה לצרף את כל החודשים יחד ולהפסיק על דעת עצמה את הריסק? בנוסף מה יקרה אם בעתיד שוב תהיה תקופה בה לא אעבוד? לא אוכל יותר לעשות הסדר ריסק זמני כי ניצלתי את 24 החודשים במלואם?

    • אופיר שץ
      מנהל בפורום
      מס' מאמרים: 315

      גילת שלום,

      צבירת ה-24 חודשים היא מיום סיום העבודה בכל פעם מחדש שתסיימי לעבוד ותבצעי סיום עבודה מסודר.

      אופיר

מציג תגובה משורשרת 1
מענה ל־Reply #80135 in תקופה מקסימאלית להסדר ריסק
פרטים:




ביטול